CAFETARIA CHARLY ARNHEMSEWEG

Recentebeoordeling


4 sterren uit 517 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Cafetaria Charly Arnhemseweg. Meer weten? Ontdek meer

26 jun 2026 om 8:01 Prima, zoals gewoonlijk
24 jun 2026 om 20:27 jammer dat mn broodje warmvlees speciaal zonder salade en wat t speciaal maakt, kwam.
21 jun 2026 om 18:51 lekker en ook nog eens warm
17 jun 2026 om 21:45 prima eten. vriendelijke bezorger. zou het zeker aanbevelen.
14 jun 2026 om 19:53 Lekkere loempia. Alles nog goed warm.
13 jun 2026 om 21:41 mayonaise ontbrak helaas.
6 jun 2026 om 15:07 meer dan een uur gewacht op de bestelling.
3 jun 2026 om 18:06 Bestelling is weer niet compleet.
1 jun 2026 om 17:10 het eten was vers en lekker
27 mei 2026 om 18:38 milkshake was banaan ik had aardbei bestellen
21 mei 2026 om 20:12 was goed bezorgt en netjed
15 mei 2026 om 18:25 Heerlijk